☠ Tandborste ☠

Skrivet av:Lina Fluffy Haraldzzon Den:2010-03-21 Klockan: 02:11:48
Kategori: Konstigt skrivet Kommentarer 2

Hej komisar. Jag är nykter. Mår jättebra. Jag är bäst på o ljuga, ja vet :D fan va ja älskar mej själv. Oj ljög där med. Men hallå nu får ja fan sluta med de dära. INte bra att hålla på sådär. Inte bra inte bra alls. Vet fan inte ens vad ja snackar om fan. Ne men seriöst. Det vet ja ju men snackar ju bara skit ändå. HAHA. Fan va ja är kul. Lite psykisk sjuk bara. Men what a hell. inte så mycket så who care´s lixom. DAH. Fan asdryg nu. Kallar min lilla bästa polare trög o håller på. Fan måste skärpa mig.

Hejdå. Psykos på er alla. Nu ska jag typ ta livet av mej med en tandborste.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hih, no worries. och tack ^^ jag får nog börja följa din blogg jag med :P

2010-03-21 @ 15:09:35
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack så mycket, hih, och ja visst är han så underbart sötsöt <3

2010-03-21 @ 15:10:31
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback