☿ Who I am ☿

Skrivet av:Lina Fluffy Haraldzzon Den:2010-03-13 Klockan: 05:41:13
Kategori: aboutmyblogg Kommentarer 1

VEM ÄR JAG

Mitt namn är Lina Haraldzzon

Är 18 år och bosatt i Finspång

Bor med mamma, syster och styvfarsa

läser just nu medieprogrammet med inriktning webdesign

Drömmer om att li lika duktig som Lisbeth Salander på att hacka datorer ;)

Mina stora laster är socker och nikotin...

 

JAG MED 10 PUNKTER

• Väldigt rastlös, svårt att palla med en hel lektion i skolan

• Har starka åsikter om allt möljigt

• Är förälskad i alla killar med rakat hår

• Är en aning psykiskt sjuk

• Jääääävligt envis

• Chokladbollar, cigaretter och kexchoklad är typ det bästa ja vet

• Har svårt för att låta någon annan bestämma över mig

• Rebell

• Gillar Håkan Hellströms musik

• Är väldigt flum och dampig men vafan ja är mej SJÄLV !

 

VARFÖR JAG STARTAT EN NY BLOGG

Jag är inte någon nyfödd inom bloggvärlden utan har varit aktiv i kanske fyra år. Jag var fjorton år när jag började blogga, nu är jag arton, fyller nitton i sommar. Jag har nu startat en ny blogg för att jag vill gå vidare från mitt "gamla" liv, innebär att sluta tycka så fasansfullt synd om sig själv och ej klandra sig. Jag ska alltså kämpa för att bygga upp ett starkare självförtroende och psyke. Detta blir en "måbra" blogg till skillnad från min förra, fast i och för sig, den började väldigt depressivt men växte och blev lite positivare den med :)

Ni kanske känner igen mig från: http://haraldzzon.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh tack så jättejättemycket :D och desamma. din var verkligen orginell och sånt gillar vi! :D

2010-03-19 @ 23:06:15
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback