Städat badrum 07.00

Skrivet av:Lina Fluffy Haraldzzon Den:2010-04-05 Klockan: 08:07:41
Kategori: My day Kommentarer 1

Nu har jag vatt en jävligt duktig flikka och hjälpt mamma städa badrummet.
Katten hade bajsat på toan och mamma skulle städa bort det.

Jag va gullig och sa: Ja kan göra det
Mamma: Nej jag börjar jobba snart!
Jag: Men ja sa att ja kan göra det!
Mamma: Aha! Va snällt av dej

Jag skulle ju bara torka bort kattbajset hade jag tänkt men när jag väl börjar med nåt litet så måste jag fortsätta, så jag fick ja ryck att städa hela badrummet, ja tog fram mopp och vatten och hink.

Jag: NU SKA JA STÄDA!
Mamma: Inte nu!
Jag: JO!
Mamma: När ska du sova!?

När ja väl har bestämt mig för nåt går det inte stoppa mej, så mamma förstod att det va lönlöst att försöka.
Jag hade inte sovit på hela natten, iof är inte det nåt vanligt. Mamma brukar börja dagen med: "Har du inte sovit nåt inatt heller!?"

Och som alla vet som känner mej någorlunda vet att jag får mina spontana ryck ibland. Så idag har jag städat badrum klockan 07.00 på morgonen, det är äkta spontana Lina det!



Jag torkade golv och lite skåp och sånt, o fan va skitigt det va, det syns dock inte eftersom vi har vita möbler, hade dom vatt svarta hade det ju sett ut som dynga :O Allt blev ju inte klart men lite städade jag iaf och mamma blev stolt över sin dotter, det är ju alltid någe iaf :)




Men nu är ja klar och skrev en lapp till lilla "prinsessan" som bojkottade badrummet eftersom det var för skitigt.
Tur att vi har en till toa, som tydligen inte var lika skitig. Nej, så bortskämd är hon faktiskt inte. Det är första gången jag städar det där badrummet, innan har faktiskt hon och mamma städat varje gång, men lite präktig är hon allt ;)


Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara J

Så duktig som städar å grejer :D

Sv: Ja, ganska konstigt att man inte blir fetare. men det är sjukt härligt att man inte blir det! ;)

2010-04-05 @ 10:37:18
URL: http://negative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback