Det där humöret

Skrivet av:Lina Fluffy Haraldzzon Den:2010-04-12 Klockan: 00:47:55
Kategori: Det där humöret Kommentarer 4

Varför är ja så arg?
Varför är ja arg?
Varför känner ja som jag gör?
Har ja ens någon anledning att vara arg?
Det behövs inte mycket för att jag ska bli arg/ledsen/orolig/rädd mitt humör pendlar lika ofta som folk , hum nu ska man komma på en bra jämförelse. Det pendlar lika ofta som folk som en normalt populär brud får sms på sin mobil.
Visst har ja lugnat ner mig sen ja började med min medicin. Men när jag inte tar den är jag tillbaka på scratch igen. Varför tar jag dom då inte? Är jag bara en rebellisk unge som ska göra tvärtemot vad alla säger? Eller har det någon fetare innebörd? Jag är envis , jag vill klara mig utan dom där pillrena. Men jag mår ju bättre när jag tar dom. Jag blir gladare när jag har skiten i kroppen, humöret pendlar inte lika mycket och jag kan va snällare och inte gå runt och tro att varenda levande varelse har någonting emot mej. Så varför inte ta medicinen och slippa mitt paranoida jag? Fan jag är dum i huvvet, ibland vet jag inte hur jag tänker. Jag vill vara  stark och klara allt själv. Och när mina vänner och deras föräldrar säger åt mej "Lina, det är nog dags att ta din medicin" Då blir jag rent av förbannad. Idag har jag inte tagit någon medicin alls, och jag tycker att jag hanterat det relativt bra. Om min mamma skulle läsa dethär skulle hon bli förbannad. "LINAAAAAAAAAAAA DU MÅSTE TA DIN MEDCIN!!" I och för sig har jag ju sovit hela dagen. Jag mår bättre på nätterna och är därför vaken då. Så nu  har jag i stort sett vänt hela mit liv upp och ner. Jag sover för mycket, är vaken för länge, röker för mycket, tar ingen medicin, äter för lite, äter för mycket socker. Så visst mamma, du har rätt, om jag kunde vända på dygnet och leva mer efter runtiner om man säger. OHHHH dom här jävla satanistiskt sviniga hörlurarna , jag får damp på dom. Om det inte var Kims hade jag sparkat sönder dom för länge sen!
Det mamma menar är att jag skulle kunna rätta till mitt liv om jag bara vill, men frågan är, är det så lätt?
Nu ska jag fixa dom här jävla fitthörlurarna så jag kanske kan få lyssna lite på aggresiv musik och lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: cecilia

:( inte kul

2010-04-12 @ 07:02:50
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

jag hoppas att du får ro och ordning på känslorna och allt som känns jobbigt runt omkring. <3

2010-04-12 @ 09:55:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: cecilia

så gott som hela... /:

2010-04-12 @ 17:09:19
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Ellinore Jonsson

hoppas det ordnar sig gumman <3

2010-04-12 @ 19:03:21
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback