Lugn men ändå inte

Skrivet av:Lina Fluffy Haraldzzon Den:2010-04-15 Klockan: 03:51:12
Kategori: Det där humöret Kommentarer 2

Idag mår ja fan jävligt bra för att vara ja :)
Kanske för att mor min va schysst o proppa i mig medicinen imorse.
Sen har ja ju snackat med min lilla skinhead också, då blir ja ju glad (A) :) hihi

Även fast ja har kännt mej lugn dom senaste dagarna är det någonting som inte stämmer,
ja orkar inte ta mej till skolan och ja sover väldigt mycket och jag är helt antisocial, vafan ja som HATAR att va ensam!
Jag brukar va den som spammar sms, och om personerna inte svarar fortsätter jag tills dom svarar... jag kan vara väldigt jobbig sådär, haha. Har gjort en ny bloggdesign inatt :) hihi , men blev inte så jättenöjd... Fan ja blir aldrig nöjd. Perfektionist som jag är. Nu ska ja ut o ta en cigg och sen pilla vidare med designen, sen äre sova som gäller... klockan kan väll bli både fem, halv sex innan ja kommer i bingen ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh tack så jättemycket :D

2010-04-17 @ 14:26:45
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/
Postat av: Nathalie

du har också en ny ser jag , finfinfin! :)

2010-04-17 @ 14:27:08
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback